30/1/16

Μην φεύγετε μετανάστες – Οι εφοπλιστές ζητάνε Έλληνες ναύτες!


Στις μεγάλες ανάγκες της ελληνικής ναυτιλίας για εργαζόμενους αναφέρθηκε ο καπεταν Παναγιώτης Τσάκος της μεγάλης ομώνυμης ναυτιλιακής, από το βήμα του ναυτιλιακού συνεδρίου, σημειώνοντας ότι χρειάζονται ηλεκτρολόγοι, ναύτες, αξιωματικοί και άλλοι για τις κατώτερες θέσεις.

«Συζητάμε με την ΠΝΟ για να νομοθετήσουμε και να μπορούμε να παίρνουμε Έλληνες στα πλοία μας, ακόμη κι αν δεν έχουν ανάλογες σπουδές. Θα μείνουν δυο χρονια με μισθό κάτω των 1000 ευρω και μετά να προσληφθούν σε οργανική θέση ναυτου με πρώτο μισθό τα 1400 ευρω».
«Τα πλοία αυξάνονται αλλά οι ναυτικοί μειώνονται και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί όσο μειώνονται οι άνθρωποι, χάνεται η ναυτεργασία και η ναυτοσύνη» τόνισε.
«Όταν ξεκίνησα υπήρχαν 140.000 ναυτικοί και τώρα είναι 14.000.

Το ανάποδο έγινε με τα πλοία μας» σημείωσε ο κ. Π. Τσάκος. «Κάνουμε ένα κάλεσμα στα νέα παιδιά να έρθουν στα πλοία και να γίνουν οι ναυτικοί του μέλλοντος. Αλλιώς, οι ξένοι που έχουμε σήμερα στα πλοία και τους πληρώνουμε εκατομμύρια ευρω κάθε χρόνο που πηγαίνουν στις χώρες του, θα μας πάρουν πολύ περισσότερα από το συνάλλαγμα. Κερδίζουν ναυτοσύνη και θα τους βρούμε στο μέλλον μπροστά μας, ανταγωνιστές».

 http://www.tribune.gr/economy/news/article/209806/min-fevgete-metanastes-efoplistes-zitane-ellines-naftes.html

4 σχόλια:

  1. Ο πρώτος μου εργοδότης όταν ήμουν 15 χρονών και δούλευα κολοκαίρι για χαρτζηλίκι.
    Δουλεύοντας κοντά του συνειδητοποίησα το πόσο σημαντικό είναι για την ψυχική σου ισορροπία πάνω από όλα, να προσφέρεις φιλότιμα και να ανταμείβεσαι δίκαια γι' αυτην σου την προσφορά εργασίας.
    Υπέροχος άνθρωπος, αυτοδημιούργητος, που αγαπούσε τους εργαζόμενους. Μεγάλο μυαλό με αίσθηση του χρονισμού (timing) στις επιχειρηματικές του κινήσεις.
    Και επίσης ανιδιοτελής πατριώτης. Στην Ουρουγουάη που είχε τότε τουλάχιστον σημαντική δραστηριότητα (ναυπηγεία), προέβαλλε με πάθος την Ελλάδα και τον πολιτισμό της.
    Και βέβαια έχει δίκιο σε ότι επισημαίνει. Αλλά δυστυχώς από τον εθνικό καταστροφέα Α. Παπανδρέου μέχρι και τους σημερινούς κατεδαφιστές, κυριαρχεί το πελατειακό κράτος. Το πρότυπο είναι πως θα μπει κάποιος στο Δημόσιο να αράξει, να διεκδικεί δικαιώματα, να μην λογοδοτεί πουθενά και να παρασιτεί εις βάρος των κορόϊδων που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα.
    Φτάνουμε όμως στο τέλος...
    Και τότε θα βασιστούμε σε ανθρώπους όπως ο καπετάν Παναγιώτης για να ορθοποδήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν πληρωναν τους αναλογουντες φορους ΚΑΙ οι εφοπλιστες κατι θα μπορουσε να εχει γινει.....Δεν ακους ομως ουτε ψιθυρο για κατι τετοιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πληρωναν φορους τεραστιους (γιατι πληρωνουν φορους αν δεν το ξερεις) τοτε ουτε η Ελληνικη Ναυτιλια θα ηταν ΠΡΩΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ (πλανηταρχια) ουτε θα ειχε μενει καποια δραχμη παλι στα ταμεια αφου και αυτα θα τα ειχαν διασπαθισει οι επιορκοι πολιτικοι...
      Βαλε με τον νου σου ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ειναι ο μονος κλαδος διαχρονικα που δεν χρεωκοπει στην Ελλαδα αλλα μονιμως ανθιζει και ειναι πρωτη παγκοσμιως ? Να σου πω εγω , γιατι το αθλιο αυτο κρατος δεν μπορεσε να βαλει χερι στον κλαδο, σε ολους τους αλλους κλαδους τησ οικονομιας που εβαλε το χερι του τους διελυσε...

      Διαγραφή
  3. Ας δεχτουν να πληρωσουν και Ελληνες, επι τελους . Ολοι τους, απ οσα ακουω, ειναι δυσαρεστημενοι απο τα πολυεθνικα, αμφιβολης αποτελεσματικοτητας, μειωμενης συμμετοχης, ασταθεστατης επι τω εργω συμπεριφορας, μαζεματα χαμηλης πνευμτικοτητας και ευστροφιας πληρωματα. Ο Ελληνας ναυτικος μπορει να δωσει μια ακομα μεγαλυτερη δυναμικη στη ναυτιλια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.