Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, στα τρία βασικά πεδία (γλωσσικές, μαθηματικές και επιστημονικές δεξιότητες), ο μέσος όρος του γενικού πληθυσμού των Ελλήνων μαθητών και των μαθητών δημοσίων σχολείων είναι χαμηλότερος από τους αντίστοιχους μέσους όρους του ΟΟΣΑ.
Ωστόσο, οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών σχολείων είχαν σε όλα υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο όλων των ιδιωτικών σχολείων. Μάλιστα, οι διαφορές στις επιδόσεις των μαθητών ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες-μέλη του οργανισμού.
Μια διαφορά 30 μονάδων, συμπληρώνουν, αντιστοιχεί σε ένα εκπαιδευτικό έτος περίπου, ενώ σε όλα τα αντικείμενα, η διαφορά ιδιωτικών-δημοσίων σχολείων στη χώρα μας είναι πάνω από 60 μονάδες, δηλαδή πάνω από δύο εκπαιδευτικά έτη.
Oι διαφορές στις επιδόσεις των μαθητών ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες-μέλη του οργανισμού (1η θέση στις διαφορές στις γλωσσικές δεξιότητες, 3η μετά από Νέα Ζηλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο στις
μαθηματικές δεξιότητες και 2η μετά τη Νέα Ζηλανδία στις Επιστήμες).
μαθηματικές δεξιότητες και 2η μετά τη Νέα Ζηλανδία στις Επιστήμες).
ωποται φτεμαι εμυς οι καθιγητες. απωλιστε μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήTα RANKING σας λένε το αντίθετο ακριβώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος;
ΔιαγραφήΜπράβο στα ιδιωτικά σχολεία να τα χαίρονται τα σαίνια τους.Γελάει ο κόσμος...
ΑπάντησηΔιαγραφή